Thursday, October 1, 2009

Creperia Package Development and Design.



Here is a package that we developed to Creperia Bistro. Our costumer said to us that him would like see a new package concept, creative but keep a clean visual, so I despend of my energy creative and did it. My customer simple said to me... AWESOME PACKAGE, ha ha ha, I laught a lot for a long time...
I hope you enjoy it.

Aqui está mais uma embalagem desenvolvida por nós da Mundo em Quadrinhos e Antrieb Agency para o Bistro Creperia. Nosso cliente simplismente nos disse que gostaria de ver uma nova e criativa embalagem que mantivesse o clima clean, então eu coloquei toda minha força criativa para criar uma embalagem que eu adoraria receber em casa com um saboroso crepe.
E então meu cliente simplismente disse: Fantástica e simples.
Eu parei a tarde rindo sem parar de alegria.
Espero que todos gostem...

Lazarini

No comments: