Wednesday, January 18, 2012

NOVO ANO NOVOS TEMPOS.....NEW YEAR NEW TIMES



New times and new year, I came here despite late to wish everyone a happy 2012 and say I want this year to post more often on the blog, thus I hope, he he he... but now that he's getting in the way I imagined. Cleaner and many items, links and images flying sideways, with no background image and blá blá blá - laughs .

In recent times
did not write too much or almost nothing here, I'm at a stage of reflection of my profession, since I've been following everything that has happened out there in my area, which made ​​me stop and digest a little better new developments and reach a final and complete to the point where I'm going and what I do.

I hope all the prestige that I always can understand all this and continue to support honestly and sincerely work and trajectory of my life, since this year celebrate 18 years of professionalism provided an illustration for the first time I went into the Journal of wide circulation at the time of circulation above 70 000 copies a day.

Thank all of you and have a great weekend.
For those who wish to follow me, I am also on FACEBOOK with my page to be enjoyed there and also here.


Ano novo e novos tempos, passei por aqui apesar de tardio para desejar a todos um feliz 2012 e dizer que pretendo este ano postar com muito mais frequência no blog, assim eu espero, he he he.... já que agora sim está ficando do jeito que eu imaginava; mais limpo e sem muitos itens, links e imagens voando para os lados, sem fundo com imagem e por aí vai.

Nos últimos tempos não escrevi muito ou quase nada também por aqui, pois estou em uma fase de reflexão de minha profissão, já que venho acompanhando tudo o que tem acontecido por ai em minha área, o que me fez parar um pouco e digerir melhor os novos acontecimentos e chegar a um ponto final e concluir para onde vou e o que devo fazer.

Espero que todos os que sempre me prestigiam possam entender tudo isso e continuar a apoioar de maneira honesta e sincera meu trabalho e tragetória de vida, já que este ano comemoro 18 anos de profissionalismo desde que pela primeira vez uma ilustração minha saiu em um Jornal de grande circulação, na época tiragem acima de 70 mil exemplares diários.

Obrigado a todos de coração e tenham um ótimo fim de semana.
Para aqueles que desejam me seguir estou também no FACEBOOK com minha página a ser curtida lá e também aqui.


Cordialmente
Best Regards

A.Lazarini

1 comment:

danillo souza said...

muito bom seus trabalhos.